tirsdag 27. oktober 2009

Tåke her og tåke der

Jeg er hjemme i H-town en liten tur, for å få påfyll av en vaksine jeg tok før Kina-turen i april. Egentlig hadde jeg time i august, men den glemte jeg bort. Selvfølgelig glemte jeg den bort, den ble jo booket seks måneder i forveien.
Men nok om det.
"Å, så vakkert det er!", satt jeg og tenkte på bussen hjem.
For det var virkelig fint altså. Tåke her og tåke der og tåke over hele Steinsfjorden, og Steinsletta med. Det var nesten så jeg vurderte å gå av bussen tidligere for å ta bilder, men det ble med tanken.
Derfor tok jeg entusiastisk fram kameraet da jeg gikk av bussen, mens jeg spradet bortover mot heimen. Heimen lå forøvrig omringet av tåke, og jeg tenkte at dette var et fint motiv. Desverre var minnekortet fullt, og da jeg tittet opp igjen etter å ha slettet bilder, var tåkeheimen borte.
Well, sånt skjer. Kan ikke styre naturen vettu.

Men jeg fikk med littegrann tåke på noen andre bilder da.

2 kommentarer:

Eirik sa...

Du som kan sånne kule trylletriks klarer sikkert å styre naturen litt også, hvis du bare prøver:)

Mari sa...

Jeg prøvde i dag, men det var fortsatt like kaldt... :(