onsdag 21. oktober 2009

Rapport fra Teknisk museum

Jeg var en tur på teknisk museum her om dagen, for å lage en skoleoppgave.
De arrangerte "Senkveld" - en kveld for de som er unge nok til å leke, og gamle nok til å drikke øl!
Det var goood stemning, med lego, øl, såpebobler, konsert, utstillinger, musikk og fri utfoldelse i vitensenteret (med alle de morsomme tingene man kan teste ut, vet du).


Det var masse fin lego der. Det hadde nemlig vært lego-festival der i helga.

Lego-fotball:


Lego-bølge:



Lego-rom. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor en stakkars er mura inne. Kanskje han bare sover.


Lego-gate i lego-by:


Og så møtte jeg på Liv Marit. Hun hadde laget en fin oljeplattform med turbulent/røff(?) sjø.
Veldig fin.
Sitat: "Min er den beste!"


Støvler.


Jeg møtte også Nicole og Marie fra klassen. Her lager de bobler.


Her er vi i et speil.


Og her er mange, gamle mobiltelefoner.



Jeg har ikke vært på teknisk museum siden barneskolen tror jeg. Og det var veldig artig å være der igjen!

3 kommentarer:

Ingri sa...

Fine bilder!! Jeg gleder meg til vi skal dit sammen - var det lørdag eller søndag neste helg? Lørdag tror jeg...? Gleder meg =)

liv marit ♫ sa...

jess!

Mari sa...

Takker! Ja, neste lørdag? Den 7. eller noe?

Kan hende du blir gjengjent på gata nå, Liv Marit!