søndag 18. oktober 2009

Konkurranse!

Etter å ha saumfart bloggosfæren, har jeg lagt merke til at flere populære bloggere kjører konkurranser på bloggene sine, og på den måten holder på leserne sine.
Jeg vil ikke miste dere, kjære leserskaren min! Så derfor kjører jeg i gang jeg også, jeg vil jo ikke være noe dårligere.


Vi har ingen tid å miste, så vi setter i gang med det samme.
Og nå kommer spørsmålet:
"Hva har jeg prøvd å tegne her?"





Hint: jeg tegnet en lignende tegning for noen år siden, for å illustrere noe vi hadde om i faget norsk.


Vinneren kan velge én av følgende premier:
A. et knekkebrød med gulost (eller brunost. Det kan være valgfritt.)
eller
B. at jeg viser vedkommende et trylletriks jeg lærte på leir i sommer, samt avslører trikset hvis det er av interesse.
eller
C. et julekort i desember måned hvor det står "GLEDELIG JUL!" med store bokstaver. Elektronisk eller manuelt kan vinner selv bestemme.
eller
D. en kopp chai te med melk (fra skolens kantine)


En heldig vinner kåres hvis jeg får inn svar.

11 kommentarer:

Eirik sa...

har jeg lov å svare her? for jeg vet svaret, tror jeg, og jeg har veldig lyst å se et trylletriks!

Mari sa...

Ja, Eirik, svar!

Det er en åpen konkurranse!

Jeg er i grunnen bare glad hvis noen svarer jeg, haha :)

Ingri sa...

jeg tror jeg vet...?
Hai-ku, som i haikudikt?

Mari sa...

Wohoo! Helt riktig! Gratulerer :)
Nå må du velge premie!

Og hvis det er svaret du også skulle svare, Eirik, så skal du få se ikke ett, men TO trylletriks. (Jeg dobler antallet, for det er trylling på lavt nivå).

Ingri sa...

hihi... *er så flink*

Å men det blir veldig vanskelig å velge premie...
For det første liker jeg ikke alternativ 1b (m/brunost). Da må det i så fall bli 1a (m/gulost). Men det er bare hvis det er havreknäck altså! Noe jeg selv har i skapet... Kanskje det da blir litt mye med dobbelt opp?
I og med at jeg regner med å få julegave fra deg, synes jeg det kanskje blir litt "over-kill" med julekort i tillegg liksom...
Og siden te med melk gir meg litt pussig metallisk smak i munnen, må det altså bli trylletrikset!!!

Eirik sa...

Jeg skulle svare det ja! Godt å vite at du stoler sånn på meg:) Sykt klar for trylletriks.

Mari sa...

Sweet! Trylletriks it is!
:)

Fraulein sa...

JEG GJETTER HAIKU!!!!

Mari sa...

Hahaha,
TOOOOO LAAAAAATEEE!

Men kan vise deg trikset en dag allikevel.
Meeeen det kan hende du har sett det før, for det hadde Eirik.

Forresten så tror jeg du jukser.

Gisken Sofie sa...

Åååååå, jeg har vært dårlig med oppfølging av blogger den siste tida og fikk ikke med meg denne konkurransen. Jaja, kanskje jeg får anledning til å vinne et julekort eller et trylletriks en annen gang.

Mari sa...

Du kan få et julekort uansett, Gisken!
:)