søndag 18. januar 2009

Vitsar

Dette er noen vitser fra det nye nummeret av Norsk barneblad:

"I ei blokk budde Per og Passopp.
Oppe budde Per, og nede budde Passopp.
Ein morgen då Per skulle tømme tissepotta si,
ropa han: pass opp!
Passopp kikka ut av vindauget sitt og fekk alt over seg!"

"Kva nyttar ein reinskinn til?
Å ha rein i...."


Og så, min favoritt for øyeblikket. En vits jeg lærte i høst:

"Det var en gang to steiner som skulle over en vei.
Så ble den ene påkjørt, og så sa den andre:
Heisann!"

Hvis noen ikke skjønner den siste der, er det bare å ta kontakt, så skal jeg forklare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, hihihi - ja, dette syns jeg var gode vitser - alle sammen!

Mari sa...

haha, det er kvalitet ja!

Gisken Sofie sa...

Hahaha, den siste er min favoritt også. Årets beste!