søndag 18. januar 2009

Lyktestolper

Da jeg og pappa gikk tur her om dagen, kom lyset på.
Altså på alle lyktestolpene rundt omkring.
Jeg tror de kom på klokka fire.

Hoho, heldig at jeg hadde med meg kamera, ja?



For noen år siden, da pappa og jeg gikk tur på akkurat samme stedet, sa han at det var egne lyktestolpefolk som gikk rundt og skrudde på lyset i alle lyktestolpene. Det måtte vært litt av en jobb, fare rundt å skru på lyset i alle de. Det finnes jo sånne over alt!

Jeg var 16 år tror jeg, og jeg gikk ikke på den, snartenkt som jeg var.
Hah, du lurer ikke meg!

4 kommentarer:

Ingri sa...

må si du er smart ja!

Eirik sa...

^^

Mari sa...

Ja, det må nesten jeg si også :P

Ingri sa...

i dag så jeg noen skru AV lysene! Midt i rundkjøringa på vik, noe rundt halv ni, der var de på plass. Poff - der gikk lyset. Jaja, disse små mennene jobber både tidlig og seint!