onsdag 7. januar 2009

I heart NZ

Jepp, I heart New Zealand, på grunn av Bret McKenzie og Jemaine Clement.
De utgjør altså den fantastiske folk-duoen Flight of the Conchords.

Jeje, sesong 1 av denne serien ble så vidt meg bekjent vist på NRK i høst, og nå kommer altså SESONG 2! Kanskje ikke på NRK med en gang, men på HBO! Og det starter nå i januar tror jeg, hurra!

Her er noen av mine favoritter fra FOTC:

"Is that the kind of thing that you think you might be into?"





"Sometimes when I freestyle I loose confidence..."





"You like boom, and I like boom. Enough small-boom, let´s boom the boom."

4 kommentarer:

Eirik sa...

min favoritter er "inner city pressure" og "all the humans are dead". tror jeg de heter i alle fall:)

Kaja sa...

Å shit! Jeg hadde to venninner på besøk i kveld og ho ene hadde ikke hørt om Flights så måtte naturligvis vise henne en episode. Lenge sia jeg har sett det så dette var et fint sammentreff :D

Mari sa...

Jeg hadde lyst til å dra på FOTC-konsert i New York. Men den ble utsolgt på 48 sekunder. 48 sekunder!!!

Kaja sa...

shait. is all i have to say