onsdag 1. september 2010

Iiiindiana

Skolen starta denne uka, og her er en liten oppsummering på hva som har skjedd:


Maja og jeg har kjøpt Mr. Coffee på Wal Mart. Mr. Coffee kan desverre bare lage fem kopper kaffe om gangen, men han er ganske ålreit allikevel. Jeg har forresten terpet på amerikanske presidenter, og imponerte Annette med mine kunnskaper om John Adams i dag.



På Wal Mart kjøpte vi også noen fine kopper og den billigste duken, så nå har det blitt riktig så hjemmekoselig her.



På lørdag var vi en gjeng i en park/naturreservat/område som heter Yellow Creek. Her kunne vi bade, kaste frisbee, trikse med fotball og spille volleyball.




Spille volleyball kan man også gjøre på campus. Her er det nemlig to baner (muligens flere, jeg har fortsatt ikke helt oversikt over området).



Man kan også spille på kveldstid, for da kommer det lys på.





Det kan nok hende det blir mindre volleyball-spilling framover, for nå er alle studentene på plass, og ikke bare oss internasjonale. Det er tydeligvis mange volleyballinteresserte studenter her på IUP, og mange av disse kan serve og smashe ganske så hardt. Jeg får blåmerker på hendene av vanlig volleyball-spilling, så jeg tror ikke jeg melder meg som frivillig neste gang det er ledig plass på et lag.




Som tidligere nevnt, så har skolen startet denne uka. Vi har fem fag dette semesteret, og skal dermed ta 15 credits til sammen. Jeg har bare hatt introduksjon i fagene enda, men det virker interessant. Alle fagene har mange innleveringer og quizer underveis, så arbeidsmengden blir nok en relativt stor mengde.

3 kommentarer:

Line sa...

Å, så spennende å høre om hverdagen din, Mari! :)

Anonym sa...

Gleder meg til og høre mere mari!!! :)

Klem kristi :)

Mari sa...

Så hyggelig at dere følger med! :D

Håper alt er bra med dere!