fredag 3. september 2010

Indiana County Fair!

I går var vi på INDIANA COUNTY FAIR! Det må nesten skrives i store bokstaver. Helt siden jeg så en reklame for denne county fairen og oppdaget at de skulle ha milk chugging (bælme melk) contest, har jeg hatt lyst til å ta turen.

Så i går tok vi altså turen. Vi må jo gjøre som de lokale gjør, og jeg regner med at dette er noe av det de gjør når den årlige fairen er på plass.

Under følger bildedokumentasjon:

Det var mørkt da vi kom fram, men heldigvis hadde de skrudd på lys så vi kunne se hvor vi gikk.



Utstilling av skolebusser. Det var også utstilling av gressklippere, traktorer, kuer, høner, geiter, hester, gresskar, blomster, fugleskremsler og sikkert mye annet.



I går var det Turner Dairy Day på fairen.



De hadde pynta søppelkassene.



Vi fikk heldigvis med oss siste del av the milk chugging contest. Jeg hadde egentlig sett for meg at store menn og kvinner skulle bælme ned liter på liter med melk, men barn og små melkekartonger får være greit det også.



Høner.



Ku-mønster.



Elise og Annette med det fineste fugleskremselet.



Wildlife.



Her kunne man blant annet kjøpe chocolate covered bacon.



Fornøyd Maja med sukkerspinn på fair.



Mechanical bull. Flere valgte å prøve seg på dette.





Masse karuseller. Jeg tok en liten en som snurret rundt og rundt, men det var i grunnen nok.



Myrthe og Caroline fra Nederland hygger seg på fair.



Maja og jeg gikk forbi dette artige stedet på vei hjem. De andre hadde gått, for vi skulle bare kjøpe litt french fries, og så klarte jeg å få ketchup oppover hele høyre arm så jeg måtte finne noen servietter og tørke det av igjen før vi kunne gå videre.

6 kommentarer:

Fraulein sa...

"Fornøyd kanin med sukkerspinn på fair."

Gisken Sofie sa...

Åh, jeg vil være med på milk chugging contest, jeg er en kløpper.

Det ser koselig ut! Og veldig amerikansk!

Gisken Sofie sa...

Den koselig-kommentaren var egentlig ment til volleyballbildene og campus, som jeg innbilte meg var i dette innlegget. Bildene her så egentlig bare veldig amerikanske ut.

Mari sa...

Nei nei nei, fornøyd Maha.

Jeg hadde heia på deg, hadde du vært med, Gisken!

American it is!

gromma, vel. sa...

jeg følger med på bloggen din.
det er fint.
du er flink. til å både skrive og ta bilder.
det er interessant å lese bloggen din.
takk.

Mari sa...

Takk, Gromma :)