torsdag 19. februar 2009

Opera

Noen av dere har kanskje ikke fått anledning til å ta en tur til den nye operaen enda.
Fortvil ikke, kjære venner!
Jeg var der nemlig her om dagen og så "Flaggermusen", så her kommer en liten rapport:

De har en vegg som ser slik ut...


... og en annen vegg som ser slik ut.


Dette var utsikten min. 2. rad på 3. balkong. Ganske så fin utsikt, selv om operasangerne ble litt små. Jeg hadde oversikt over hele orkesteret da.



Noen gjester på operaen får lov til å sitte på rekke og kjøre tog. Tenk så heldige.
Jeg fikk dersverre ikke prøvd det.



Slik ser operaen ut om kvelden.
Og de to personene der er musikere som går og bærer på musikerkassa si.

3 kommentarer:

Ingri sa...

dette ser da bra ut! Gleder meg til å se =)

Mari sa...

Ja, det var riktig så fint der!

Eirik sa...

og innlegget ditt var fint også^^ Likte spesielt godt de første bildetekstene og de som satt i tog:)