fredag 6. februar 2009

MadTV

Og nå, en liten smakebit fra MadTV, som jeg så på for litt siden (og dokumenterte, av en eller annen grunn...)

Den er morsom da, den sketsjen. Dere burde nesten fått sett den på ordentlig, men dette må vel være en fin erstatning.
Disse bildene er fra slutten av sketsjen, så det er kanskje egentlig dumt det her. Det blir som å lese slutten av boka først.
Og det morsomste er jo egentlig hvordan denne dama snakker/kremter/hoster, og det kommer jo ikke så godt fram på bildene.

Jaja, det er vel ikke så farlig.













3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg fortsetter å le!! Åh, er så lenge siden jeg så den dama. Roperten er jo fantastisk..! :D Har du sett sketsjen fra skobutikken?

Fraulein sa...

Den har jeg sett.
Den er vittig.

Mari sa...

Haha, husker vi hadde det moro med det i 3. klasse! :D

Hm, er ikke sikker på om jeg har sett den...

Men jeg tror på at den er vittig.