torsdag 12. februar 2009

En innholdsrik dag

Dagens hendelser:

Jeg møtte opp et kvarter for tidlig til forelesning, og trodde at alle andre var for sent ute. Etter 10 minutters samtale med foreleseren, skjønte jeg at det var jeg som hadde bomma. Jaja.

Da timen endelig startet, fikk jeg melding fra et ukjent nummer.
"Er det du som ønsker kjøpt bil?", stod det.
"Nei, det har jeg ikke ytret ønske om. Hvem selger?", sendte jeg tilbake.
Det viste seg å være en 28 år gammel murer fra Trondheim, som etter hvert lurte på om jeg var singel og hvordan jeg så ut.
Jeg sluttet å svare, og fulgte med i timen igjen.

En time senere.
Ny SMS fra mureren som skulle selge bil: "Lyst til å bli kjent kanskje?"

Noen timer senere.
Ingri, søsteren min, kom til Oslo. Vi var på Leonard Cohen-forestilling/konsert, som forresten var veldig bra!
Etterpå var vi på Narvesen, for å se om de hadde noen interessante blader. Vi gikk blant bladhyllene, og så sa Ingri noe sånt som "I dag fikk vi dine penger i posten".
Tankerekken som da poppet opp i mitt hode gikk som følger: "Hæ? Mine penger? I posten? Og i deres postkasse??"
Ingri forklarte så at det var snakk om bladet "Dine Penger", og jeg ble straks beroliget over at mine penger ikke hadde havnet i diverse postkasser rundt omkring på Ringerike.

En halv time senere.
Jeg hadde kjøpt med meg et utenlandsk blad fra Narvesen, og da jeg kom hjem oppdaget jeg at i posen lå en reklameflyer. Alle utenlandske blader 25% fra 16.02. Det hadde altså vært lurt å vente noen dager med å kjøpe.

Enda en halv time senere.
Ny SMS fra mureren i Trondheim "Gjør du da?"

7 kommentarer:

alfieee sa...

hahaha antar valentinsfeberen treffer murere hardere enn andre! :D

Anonym sa...

Men en trønder hadde da vært kjekt, eller hva, Mari?

I hoi, som jeg frydet meg over dette innlegget! For en dag du hadde :)

Mari sa...

Haha, det kan virke sånn ja :D

Det er bra jeg kan more deg, Line :) Og en trønder hadde ikke vært så dumt det, nei! Trondheim er en fin plass!

Ingri sa...

Jeg ler høyt!!!
Du er fin =)

Gisken Sofie sa...

Hahaha, typisk murere fra Trondheim.

Anonym sa...

Så utrolig morsom og søt bloggen din er, Mari:)

Mari sa...

Haha, typisk dem ja!

Og takk skal du ha!