søndag 8. februar 2009

Casiokids


I går var jeg på CASIOKIDS-konsert. Og det var bra, hurra!
Jeg prøvde å dokumentere konserten, på oppdrag for fotoklubben på studentersamfunnet, der jeg har meldt meg inn.
Så da fikk jeg låne kamera og objektiv som er bedre enn mitt nåværende. Og det var stas! Det var noe uvant å bruke fast-objektiv, men det var gøy å prøve!

Haha, jeg oppdaget nettopp at bildene er tatt i RAW-format, og jeg burde sikkert gjort noe etterbehandling på de, men jeg vet ikke helt hva. Dette var nytt for meg, så tips tas imot med takk!

Her er uansett noen ubehandlede smakebiter på resultatet. De ser litt blasse ut, men hei, la gå. Det var en fargerik konsert i hvert fall.








4 kommentarer:

Kamilla sa...

Det var så knall bra! og bildene var fine :)

alfieee sa...

sang de den sangen om hunden/bikkja/vovsen?

Mari sa...

Ja, det var bra!

Men er ikke sikker på om de sang den. Jeg fikk egentlig ikke med meg så mye tekst...

Og takk! :)

Ingri sa...

Det var fine bilder =)