mandag 9. august 2010

På hytta til Kristine

Nå er vi i gang igjen, bloggen og jeg.
Fryd dere!


I sommer hadde jeg en fridag innimellom all jobbingen. Da passet det bra at flere andre også hadde en fridag på akkurat samme dag. Kristi og jeg dro ut på hytta til Kristine, der hun og Camilla ventet på oss.
Hytta ligger ved Steinsfjorden, og det er ikke så dum beliggenhet for en hytte.


De hadde laget god pizza, så det første vi gjorde var å spise den.



Tråbåten lå og ventet på oss...



så det neste vi gjorde var å ta med den ut på tur.



Senere på kvelden var det tid for spill, og meget velsmakende kake som Camilla hadde bakt.



Vi spilte amerikaner...



med Braathens safe-kort.



Jeg vant (første omgang i hvert fall).



Dagen etter spiste vi frokost. Blant annet coco pops.



Og så badet vi og spilte flere spill.



Selvtuløser av the cabin crew med sol i øynene.



Og så tok jeg et polariod-bilde.



Og så dro Kristi og jeg hjem igjen, mens de andre ble igjen på hytta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tråbåt, amerikaner OG coco pops!! Høres ut som en magisk deilig tur. 4REAL. Du er en heldig jente, Mari

Unknown sa...

That pizza looked especially yummy! :)