mandag 19. april 2010

Godt&Blanda fra Amster&Dam

En klassisk nederlandsk tresko med Maja oppi.



Mari hadde på solbriller, for det var nemlig sol i Amsterdam.



Kaja foran en haug med sykler. Dem var det mange av.



Kaja sammen med meg. Jeg har bare vanlige briller, så jeg får sola i øynene.



Inger med nyinnkjøpt plakat.



På det første hostellet bodde vi på et Star Wars-rom.



På det første hostellet hadde vi også duer i bakgården som vekte oss om natten.



Synkron-chilling og teksting.



Maja og mannen i magasinet.



Cool kidz på hostel nr. 2.



Grunnen til at vi egentlig var i Amsterdam.



Albert og Frida poserer.



Det gjør Aleksander og Erika også.



Albert er ferdig med å bli tatt bilde av.



Hagelslag tror jeg det het, dette forunderlige pålegget.



Kaja danser fordi hun vant. Mari slår i bordet fordi hun tapte.



Og så møtte jeg Aurora som jeg ikke har sett på to år.



Og denne hang på kjøkkenet der de bodde.



Kanal med kirke i enden.



Norwegian vikings on the wall.



Frida foran ost.



Enda mer ost.



Enda en kanal.




Og ca. sånn er Amsterdam.

2 kommentarer:

Fraulein sa...

"Jeg har bare vanlige briller"

lol

Mari sa...

Ser dårlig vettu.