tirsdag 21. april 2009

Mer fra Kina

Nå er det på tide med en liten oppdatering synes jeg.

Derfor poster jeg noen bilder fra første uka her i Kina.
Mine Kina-lesere var jo med, så dere vet hva som skjedde. Men dere andre steder i verden derimot, dere vet kanskje ikke hva vi gjorde de første dagene her i Beijing.

Så derfor, en liten bildeserie!

Jeg har forresten klipt meg til 28 kr. Jeg ser litt ut som en sopp med hockeysveis, men det går greit. Det er ikke så lett når frisørene her i Kina ikke kan norsk.


Vi besøkte TV-studioet til TV-studentene. Vi var raske med å finne våre plasser.


Margot og Endre som programledere.


Maja og Kaja sitter og bestemmer.


Disse blomstene blomstrer én uke i året. Og vi var der!


Instant Chinese. Kjekt å ha.


Vi besøkte en klasse som lærer svensk! Alle presenterte seg på svensk. Stilig!

3 kommentarer:

Line sa...

Det var flotte blomster! Tenk at dere var så heldige :)

Eirik sa...

Jeg har lyst å se deg som sopp med hockeysveis:)

Mari sa...

Ja, vi er heldige!

Haha, det får du se i mai!