søndag 17. april 2011

Barcelåna

For noen uker siden var jeg og besøkte Kristi i Barcelona!
Det var stas.
Kristi har forøvrig bursdag i dag, hurra!
Her kommer noen telefonbilder fra turen.
Andre bilder kommer kanskje senere.




Jeg fløy med Norwegian, og Greta Garbo preget bakenden på mitt fly. Her ser vi Christian Krogh på et annet fly.



Jeg leste litt på flyet før jeg sovnet.



Og så kom jeg fram til Barcelona.



Der hadde de kaffe. Det var kjekt, for jeg hadde stått tidlig opp, rundt halv fem. Jeg hadde nemlig ikke tenkt på at når flyet går halv åtte på morgenen, så må jeg stå opp ganske tidlig.



De hadde også øl, og det var også kjekt.



Speil og greier.



Her er vi i park Güell. Det er kanskje litt vanskelig å se ut av bildet, men utsikten var ganske så fin fra der vi satt.



Godeste Gaudi har utsmykket denne parken.



Blant annet denne benken.



Og så spiste vi paella.



Vi spilte sjakk på en hyggelig kafé. Jeg tapte. Ikke så hyggelig.



Øl fra Barcelona.



Kristi i Barcelona med øl fra Barcelona.

Ingen kommentarer: