torsdag 2. desember 2010

DR

Her kommer litt mer om min og Majas ferietur til den Dominikanske Republikk, i mer eller mindre kronologisk rekkefølge.
Torsdagen landet vi i Santo Domingo, etter å ha tilbrakt natten på Newark. Der ble vi tatt godt imot av manager og to jenter som bodde på hostellet der vi skulle innlosjeres. Etter å ha plassert kofferten på hostellet, vandret vi så gatelangs med våre nye venner.


Senere på kvelden dro vi ut på en klubb der de hadde et show med flammer og det hele.




Og dagen etter dro vi på stranda. Der badet vi, drakk en drink og spiste litt tostones (tror jeg det heter. Det er i hvert fall godt).



Vi spiste også annen mat, og det var fisk.



Og så dro vi tilbake, og denne bilen med bananer sto utenfor hostellet.



Og neste dag igjen tok Maja og jeg buss til Punta Cana, der vi bodde på fint hotell i en ukes tid. Jeg er glad for at Maja snakker spansk, for jeg hadde neppe klart å komme fram på egenhånd. Vår buss var ikke like fin som den på bildet under, men vi kom da frem, og det er det viktigste.



Her er vi.

Ingen kommentarer: