fredag 1. oktober 2010

Photography og print

Her på IUP tar både Maja og jeg faget "Photograhy II: the Print" som det så fint heter.

Nå driver vi med food photography, og vi har tatt bilder i studio.






Jeg tok bilder av melk og kjeks, for jeg har hørt at det er så godt sammen.
Her er et eksempel:





Vår forrige oppgave var macro photography.
Jeg tok bilde av en flamingo, og fikk en B.
Nå har bildene blitt printet ut, og kommet opp på veggen.
Jeg fikk hedersplassen ved herretoalettet, og Maja fikk plassen ved siden av.

7 kommentarer:

Line sa...

Det hørtes ut som et kjempeartig fag! Flotte bilder :)

Ingri sa...

Du er blitt E's forbilde!!! Etter å ha sett dine matbilder satte han i gang han også ;)

Alfieee sa...

om nom nom nom

Camilla sa...

Så gøy! Du lærer sikkert kjempemasse! Litt missunnelig. Hehe. Håper vi ses i november;)

Mari sa...

Takk, Line! :)

Ingri: haha, så bra! :D gleder meg til å se resultatet!

Camilla: det er veldig spennende :) Men jeg kommer med desverre ikke til Voss i november... jeg er fortsatt i USA da. Vi sees i Oslo etter jul igjen!

Unknown sa...

Wow. That course sounds very amazing. So your photography will be getting even better now :) Could you maybe post the flamingo picture too?

Mari sa...

Hopefully it will :)

Coming up!