mandag 8. februar 2010

Gårsdagens søndag

I går dro Kristine og jeg helt opp til Øraker, for å se Ullern spille kamp mot...?
Søren, nå kom jeg på at jeg ikke fikk med meg hvem de spilte mot. Det var vanskelig å høre når de ropte ut lagropet sitt, og de hadde bare én fan på sidelinjen. Hun satt ved siden av meg, men hun ropte ikke ut hva de het hun heller. Det var mer lavmælt heiing som kom fra hennes side. Det var ikke så høyrøstet heiing fra meg heller. Mer utrop og pip som "Ja!" og "Bra!" og så videre. Men jeg merket jeg ble ivrig, og det var spennende å se på.

Det var bortelaget i hvert fall, de jeg ikke vet hvem er. Og de hadde mørkeblå drakter. Ullern hadde hvite, så det var lett å se forskjell.
Ja, forresten, grunnen til at vi heier på Ullern er at vår venninne Kristi spiller der!
Heia!


For å komme oss dit tok vi t-bane nr. 6 helt til endestasjonen. Det var mer snø der, og vi møtte til og med to jenter på spark. På spark!

Det var kaldt i går, så Kristine beholdt hetta på.



Time-out. Tid til å kjøpe kaffe og vaffel.



Basket-kurver.



Nr. 14!



Kristi setter straffen.



"Takk for kampen!" - "Ja, takk for kampen, ja. Meget hyggelig."



Vi tok trikken hjem, og begge var glade fordi Ullern vant.



Jeg var også glad fordi jeg hadde kjøpt Center.



Kristine var også glad fordi hun fikk bjudbiten.

Ingen kommentarer: