lørdag 30. mai 2009

Sol og nesten ferie

Nå er det snart ferie for studentene på MOK (les: meg og min klasse). Bare én eksamen igjen!

Etter at hjemmeeksamen ble levert på fredag, var det på sin plass med en tur i Slottsparken.
Makan det til sterk sol og varmt vær.




Det kan hende noen glemte å smøre seg inn med solkrem fra begynnelsen av. Men jeg nevner ikke navn, for jeg vil ikke henge ut noen her på bloggen.


Ikke bare hadde vi fin utsikt til slottet, men vi fikk underholdning også!
Jammen kom det ikke et kongekorps marsjerende og spilte opp til dans, med politihester som banet vei.
Vi fikk med oss et vaktskifte også, så dagen kunne vel strangt tatt ikke blitt bedre!



Senere samme kveld var det noen som synes det var passende å ta på seg en fin, rød tights.
Det kan jeg skjønne. Jeg synes det var kledende jeg.

3 kommentarer:

Line sa...

Eller var det noen som valgte å ta på seg hvite sokker..?

Sommervær er deilig vær! Selv om jeg - i motsetning til den tightskledde i ditt innlegg - helst foretrekker brun trikot.

Mari sa...

Av og til er brun utsolgt, Line. Så da må man bare ta den fargen de har på lager.

:)

liv marit ♫ sa...

haha! fint